Blog

Marka a emocje

24.04.2019

Psychologia jednoznacznie wypowiada się na temat bodźców stojących za podejmowaniem większości decyzji. To emocje wzywają do działania i nakazują takie, a nie inne wybory. Wbrew pozorom za decyzjami, w tym oczywiście wyborami konsumenckimi, rzadko kiedy staje racjonalność. Niemal zawsze to określone emocje, jakie wzbudza dana marka, stają się przyczyną sukcesu na rynku i silnej obecności w świadomości odbiorców reklam. Dlatego też tak bardzo ważne jest, by marka wzbudzała emocje. Nie... By marka była emocjami.

Logo to nie tylko znaczek

24.04.2019

Logo firmy to coś z czym kojarzy się daną markę. To jeden z pierwszych elementów z jakim spotyka się klient podczas kontaktu z konkretnym usługodawcą. W związku z czym powinien to być znak, który zapada w pamięć i budzi odpowiednie, oczywiście jak najbardziej pozytywne skojarzenia. Logo to serce identyfikacji wizualnej i jej układ krwionośny. Odpowiednio zaprojektowane i wykonane potrafi przynieść wielkie korzyści dla początkującej firmy.

Dlaczego warto inwestować w markę

24.04.2019

Kiedyś marka miała na celu odróżnienie jednego produktu od drugiego, aby konsument wiedział, który produkt kupuje. Obecnie postrzeganie marki jest zupełnie inne, dzisiaj znaczy ona o wiele więcej niż w przeszłości. Mówi się, że obecnie marka jest jednym z najważniejszych aktywów niematerialnych przedsiębiorstwa, a dobrze zaplanowane i zarządzane marki stale nabierają na wartości. Dlaczego warto inwestować w markę, rozwijać ją i budować pozytywny wizerunek? Odpowiedź poniżej.

Czym jest marka

24.04.2019

Jak to jest, że jedni wpadają na genialny pomysł na biznes, wprowadzają go na rynek i z powodzeniem prowadzą, ich marka zyskuje na znaczeniu i staje się coraz bardziej rozpoznawalna. Jednym słowem sukces! A inni, choć posiadają równie świetne pomysły, niestety nie potrafią osiągnąć przewagi konkurencyjnej na rynku i ich biznesy po prostu umierają. Czemu tak się dzieje? Dlaczego jednym udaje się, a innym nie?

Metody wyceny wartości marki

24.04.2019

Google, Apple, Coca-Cola czy Mercedes - co je łączy? Otóż są to marki, które zna cały świat. Fakt, że opanowały cały glob nie jest wynikiem pojedynczych czynności, a długoletnich zaplanowanych działań nad wizerunkiem i zwiększaniem wartości marki. Po co inwestować w markę i przede wszystkim jak można oszacować, ile jest ona warta?


Masz pytania? Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas lub napisz! Odpowiemy na każde Twoje pytanie.

tel. 555 333 777
Kreatore - ul. Barcza 8/1, Olsztyn 10-695