Co czyta marketingowy świat?

16.04.2019

Aby dobrze prowadzić biznes trzeba się stale uczyć i zgłębiać wiedzę. Dlaczego? Ano dlatego, że rozwój technologii, nowych metod i rozwiązań biznesowych zmienia się co chwilę. Wiedza, którą raz się nabędzie nie obowiązuje do końca życia, ale jest zastępowana nową, taką ze świeżym podejściem i efektywniejszymi modelami biznesowymi. Szczególnie wachlarz narzędzi marketingowych ewoluuje, do czego przyczynia się rozwój internetu. Co więc zrobić, aby jako marketer być na bieżąco? Trzeba stale zgłębiać wiedzę. W poniższym artykule przedstawiamy, co warto czytać i gdzie zaglądać, aby być na bieżąco w marketingowym świecie.

 

Co czytać?

Niestety w obecnych czasach marketingowe książki drukowane w chwili wydania bywają już nieaktualne, jeśli nie w całości, to zazwyczaj w części. Nie są więc do końca odpowiednim źródłem wiedzy o rynku i nowościach marketingowych. Obecnie podręczniki zastąpiły drukowane czasopisma. Po jakie warto sięgnąć?

Czasopisma dla marketera

 

Marketer + www.marketerplus.pl

Zdecydowanie polecamy sięgnąć po Marketer +, aby zapoznać się z obszernymi artykułami na temat marketingu, sprzedaży, czy kreowania swojego wizerunku. Szczególnie wtedy, gdy chcesz pogłębić swoją wiedzę z zakresu marketingu online. Jest w nim wiele szczegółowych artykułów napisanych przez fachowców danego zagadnienia. Znajdziesz tam też kalendarz wydarzeń marketingowych. Marketer + wydawany jest co 2, 3,  nieraz co 4 miesiące, a jego cena regularna to 39 zł.

 

źródło: https://sklep.marketerplus.pl/sklep-marketerplus-pl-sklep-marketerplus-pl-marketer-4-27-2017-jak-usprawnic-e-commerce-w-b2b-i-b2c-w-2018-roku


 

Sprawny Marketing www.sprawnymarketing.pl

To kolejne czasopismo z zakresu marketingu, szczególnie tego w wydaniu online. Znajdziesz w nim wiele nowinek zebranych w jednym miejscu, co ułatwia analizę i może pomóc w globalnym spojrzeniu na własne metody. Podział na nowinki w danym kanale (Facebook, Snapchat, Instagram, SEO, RUnet itp.) zdecydowanie sprzyja analizie. Oprócz krótkich notatek znajdziesz też wiele ciekawych i wyczerpujących artykułów na aktualne tematy marketingowe. Co więcej, magazyn jest wzbogacony o dodatkowe treści dostępne online, do których otrzymasz dostęp przy pomocy aplikacji Tap2C. Pismo jest wydawane co kilka miesięcy, a zapłacisz za nie 47 zł. Niektóre wydania są bardzo obszerne, więc tym bardziej warte swojej ceny.

źródło: https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/magazyn/?gclid=CjwKCAiAk4XUBRB5EiwAHBLUMUtfxQ-HEYMtkTDytcMuiefYAJ19xAURFVFRC5xecYN9RzZX7EJDFRoC_o8QAvD_BwE

 

Polskie portale branżowe

Jeśli nie chcesz inwestować w czasopisma, warto zaglądać na portale branżowe. Wachlarz jest naprawdę spory i na każdym z nich zapewne znajdziesz coś ciekawego. Poniżej przedstawiamy dosłownie kilka, które warto odwiedzać regularnie, gdyż można znaleźć na nich wiele ciekawych i wartościowych treści.

Brief  http://www.brief.pl/

To serwis z informacjami ogólno biznesowymi, które warto znać. Na tym portalu znajdziesz artykuły zarówno o zarządzaniu, przywództwie, ale także o marketingu, nowych technologiach, wizerunku wielkich markach czy o start-up’ach. Być może brief.pl nie zamieszcza szczegółowych artykułów na temat narzędzi marketingowych czy działania konkretnych aplikacji, natomiast warto zaglądać tam regularnie przede wszystkim po to, aby zainspirować się do działania.

źródło: www.brief.pl

 

NowyMarketing http://nowymarketing.pl/

Portal biznesowy, który koncentruje się na marketingu, e-commerce, technologiach IT oraz start-up’ach. Artykuły zamieszczane na tym portalu są niezwykle merytoryczne i bardzo inspirujące. Znajdziesz tu nie tylko opisy nowinek technologicznych, ale też historie sukcesu i case study. Zdecydowanie godny polecenia portal.

źródło: http://nowymarketing.pl/

 

Social Press https://socialpress.pl/
To serwis, w którym znajdziesz dużą dawkę praktycznej wiedzy z zakresu mediów społecznościowych. Przeczytasz tam informacje o aktualnych trendach na rynku czy o strategiach stosowanych w social mediach. Redakcja portalu co jakiś czas publikuje również ciekawe raporty i wyniki badań, a więc możesz być pewny, że na tym portalu czeka Cię duża dawka wiedzy.

źródło: https://socialpress.pl/

A na koniec mamy dla Ciebie podpowiedź jak dowiadywać się o nowinkach bez codziennego przeglądania wszystkich portali. Na Facebooku, jedna z marketerek Dagmara Pakulska prowadzi fanpage Prasówka z sieci. Jeśli go polubisz, prawie codziennie będziesz mógł przeczytać post z wybranymi przez nią aktualnościami z zakresu marketingu, głównie tego w wersji online. Fanpage znajdziesz pod linkiem: https://www.facebook.com/NibyPrasowka/

źródło: https://www.facebook.com/NibyPrasowka/

Marka a emocje

Psychologia jednoznacznie wypowiada się na temat bodźców stojących za podejmowaniem większości decyzji. To emocje wzywają do [...]

Logo to nie tylko znaczek

Logo firmy to coś z czym kojarzy się daną markę. To jeden z pierwszych elementów z jakim spotyka się klient [...]

Masz pytania? Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas lub napisz! Odpowiemy na każde Twoje pytanie.

tel. 555 333 777
Kreatore - ul. Barcza 8/1, Olsztyn 10-695