Kreator to nie tylko narzędzie do samodzielnego tworzenia produktów, ale także sztab pasjonatów, którzy pomogą na każdym etapie jego wdrożenia. Możemy zaproponować zarówno wsparcie w kreowaniu produktu jak i gotowe rozwiązania na wszystkich szczeblach procesu implementacji. Naszą największą przewagą jest doświadczenie, z którego każdy użytkownik Kreatora może skorzystać.
Wprowadzanie na rynek produktów nie jest łatwym procesem, gdyż wymaga wielu przygotowań, aby podjąć racjonalne decyzje. Potrzeba także ogromnego zaangażowania ze strony twórców w nawiązywanie współpracy z fabryką, technologiem, grafikiem czy marketerem. Nasz zespół, który od wielu lat zajmuje się wprowadzaniem produktów na rynek posiada wypracowane kontakty we wszystkich tych płaszczyznach.
To sprawia, że współpraca z Kreatorem jest dobrą inwestycją, dzięki której tworzenie nowych marek i wprowadzanie produktów na rynek staje się procesem prostszym, bardziej efektywnym i opłacalnym.
Wszystko zaczyna się od pomysłu, od małej idei pojawiającej się w głowie. Ta myśl z czasem przekształca się w coś wielkiego i niesamowitego, co może w przyszłości podbić świat i zmienić postrzeganie wielu ludzi. Ale żeby pojawił się pomysł, trzeba mieć wiedzę oraz doświadczenie o rynkach, potrzebach i zachowaniach przyszłych klientów. Pomysł na produkt jest wypadkową tych elementów, chęci zaspokojenia pewnych pragnień i sprawiania, że ludzie będą czuli się szczęśliwsi.
Mając już pomysł trzeba go teraz zmaterializować, nadać mu styl, charakter i cechy, którymi będzie się wyróżniał. Temu służy nadanie marki. Jest to proces, który będzie długotrwały, zmieniający się, ale to właśnie dzięki temu produkt będzie jakiś i zostanie zapamiętany. Na początku pracy nad marką należy określić tożsamość produktu, w jakich kategoriach będzie się mieścił i jak będzie pozycjonowany. Na tej podstawie opracowuje się znak graficzny, czyli logo oraz całą identyfikację wizualną dla produktu.
Gdy określi się kierunek, w którym ma podążać produkt, można przystąpić do projektowania produktu. Należy podjąć wiele decyzji dotyczących jego rodzaju, jakości, gramatury, ale przede wszystkim składu. Trzeba dokładnie określić z czego ma się składać docelowy produkt, a co za tym idzie ustalić też jaką będzie miał cenę.
To kolejny krok milowy w całym procesie wdrożenia produktu. To jak potencjalny klient będzie widział produkt zależy od tego, czy go kupi. Dlatego do projektowania opakowania należy podejść z należytą starannością. Warto przemyśleć kwestie zarówno opakowania jednostkowego, ale także wziąć pod uwagę opakowania zbiorcze, które odegrają istotną rolę w jego transporcie i magazynowaniu. Warto poświęcić temu dużą uwagę, gdyż opakowanie produktu może mieć znaczący wpływ na ostateczny wynik finansowy.
Nawet najlepszy produkt na świecie nie sprzeda się, jeśli nikt nie będzie o nim słyszał. Dlatego też ważnym punktem całego procesu jest komunikacja marketingowa. Dzięki niej potencjalni klienci, inwestorzy czy pracownicy poznają i zapamiętają produkt. Przy pomocy odpowiedniej reklamy może on też zdobyć przewagę konkurencyjną. Warto więc poświęcić temu dużą uwagę, aby sprzedaż osiągała oczekiwany poziom.
Dobrze przebiegający proces powinna wieńczyć odpowiednia dystrybucja produktu. Należy przemyśleć, jakimi kanałami będzie ona przebiegała i który z nich będzie dominujący. Decyzje te powinny zależeć od pozycji i marki produktu.